SKRIVET: 2009-10-08, kl 12:59:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

sjukdagar..

Har legat i sängen ända sen i lördags. Åkte på en fydundrans maginfluensa + någon infektion som jag inte har en aning om vad det va för någon. Har ialf kommit upp på benen igen men skola finns det ingen ork för än. Ska ner och göra ett prov snart bara och sen hem igen.
Fredagen var en underbar kväll med underbart sällskap! Eftersom Johanna kom hem över helgen så åkte jag till henne. Dit kom också ett gäng killar som satte pricken över i;t. Vi lagade tacos och badade jaccuzzi hela kvällen. Hann även med ett litet häng på Johannas rum men en läskig film innan det var dags för mig och Johanna att sova.
Att somna med din hand i min, fick det att kännas som att du aldrig skulle lämna mig. Och det gör du inte heller, för du är med mig hela tiden. Det vet jag.

Har inte hänt så mycket annat den här veckan, mer än att jag kollat på tv. Så även att jag vill komma ut i helgen så måste jag nog stanna hemma och vila upp mig. Men får väl försöka dra hem någon hit som kan göra mig sällskap, ska försöka på lousie ;) puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: