SKRIVET: 2009-09-30, kl 17:21:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

best friend

Kan inte ge denna vecka toppenbetyg än så länge..
Började måndagen med att försova mig, vaknade en halvtimma innan vi börja. När jag kommer fram till skolan så märker jag ett stort hål i strumpbyxorna. Det blev bara större och större och till sist visade jag hela aset, lagom kul. Glömde även mat och mobil hemma.
Igår lyckades jag låsa in mina nycklar i skåpet. Kändes inte så jävla kul när vaktmästaren inte var där och dom i receptionen inte fick knipsa upp det utan något tillstånd som jag inte ens visste fanns. Vi löste det ialf på egen hand och fick upp det till slut, men det var bara av ren tur.
Hittade skor och jacka på stan igår som jag skulle lägga undan idag efter att ha pratat med min mor. Självklart, SJÄLVKLART var min storlek slut i skorna. MEN. Det är ett par skor i min storlek som ligger undanlagda, men dom vet inte om hon ska ha dom. Så jag ska in på fredag och få reda på det då. Hoppas!
Idag ska jag bara njuta av att vara inne när jag vet hur kallt det är ute och inte ens behöver sätta min fot där mer idag. Mhmmm, great.

Kylan och mörkret har verkligen tagit plats.
Jag vill ha varma sommarkvällar och min Johanna nuuuuu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: