SKRIVET: 2009-09-13, kl 20:59:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

johanna tillbaka till stockholm :(

Har suttit och bara stirrat på skärmen några minuter. Vet inte hur jag ska börja riktigt. Känns som att inga ord passar in i dagens inlägg. Har sovit en hel del idag, är så jävla slut. Sängen kan nog vara den bästa uppfinnigen, där hör jag verkligen hemma. Mmmmmmhm. Jag och resten av familjen tog i alla fall tag i matplaneringen idag. Kan inte fatta att det finns så mycket goda maträtter som är nyttiga och man går ner i vikt av. Super bra ju. Så i morrn börjar vi i alla fall och jag ser fram emot mer än vad jag gjorde när jag bestämde mig för de. Ingen pasta, inga mackor, ingen glass (självklart inte chips, godis, kakor, läsk heller), ingen pommes, ingen ketchup, ingen alkohol, osv. Men ser det inte längre som "gud va jobbigt" utan "fan va gott! :D". Haha. Nej men det ska faktist bli roligt!
Förresten så tänkte jag lägga in ett videoinlägg när jc och resten sjunger ifrån kvällen hos mig igår. Har inte fått det ännu, men det kommer in så fort jag får det.
Ska nog snart ta en dusch och sen sova. I morrn är det skolfoto och ser inte fram emot det :)
pusssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: