SKRIVET: 2009-09-03, kl 17:49:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

short cut

Lite småsaker har hänt sen jag senast vistades på bloggen. Har verkligen inte haft någon ork, somnat när jag kommit hem efter skolan varje dag, så ja.. Igår (onsdag) så var det första dagen på salongen. Vi fick våra saxar osv och en docka så att vi kunde småbörja lite. Lärde mig att göra fem - och sjufläta som inte alls var så svårt som det såg ut som. Rullade även permanent som krävde lite tålamod. Gick otroligt bra om man jämnför med den gången jag försökte på people. Då rullade jag en på en halvtimma, nu rullade jag fem på ca en kvart. Fick även reda på att det blir jobb för min och Louise's del nästa fredag och lördag. Vi ska hjälpa people på deras modevisning, ska bli skitkul!! :)
Jag och Louise har precis käkat god mat och ska snart åka och kolla hockey. Skratta inte, haha. Måste erkänna att hockey är den roligaste sporten att kolla på. Ser gärna hockey på tv (och live). Och trots att jag inte har så stor koll så håller jag på ett lag. Har hållt på de i 4 år, sen pappa fick mig att börja kolla på hockey och hålla på samma lag som honom. Färjestad!<3


Slänger in en bild på mig utan löshår, känns inte bra och verkligen inte som jag. Men ska försöka spara nu (och vänja mig) så jag slipper löshåret!

Love, f



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: