SKRIVET: 2010-04-09, kl 15:01:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

brev från samira :)

Idag fick jag brev ifrån england. med andra ord hade samira skickat ett jättefint grattiskort :) happy me!
Ska åka ner till meddo och sola snart. Ska bli så skööönt! Dock är jag lite sur på dom. Det stog ett erbjudande att om man laddade sitt meddo kort med 100 kr så fick man sola för 150 kr (annars får man sola för 110 kr). Men hur mycket pengar fick jag in på kortet? Ajuste, 110 kr. Man märker knappt att man får någon rabatt, åh. Och vid fyra ska jag egentligen springa ett test med fotbolls laget, men det struntar jag i och tänkte istället inviga mitt träningskort på träningsverk1. Förra året var det tänkt att börja träna där, men blev bara två gånger så kom inte så långt, haha. Nu kör vi på ett nytt försök! Med hjälp utav Molly så ska det nog funka bra ;) Förhoppningsvis ska jag ut jag träffa klara en stund sen, och sen ska jag sova tidigt för i morrn är det min tur att jobba igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: