SKRIVET: 2010-04-11, kl 21:43:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

tagga skola?

Mina ben gör svinont utav min träningsvärk som jag fick ifrån cooper testet i fredags. Det enda positiva med träningsvärk är att man vet att man gjort något bra! Så blev inte att inviga mitt träningskort ikväll heller. Efter att ha "vilat" ifrån oktober, så var jag ute och övningskörde lite idag. Är livrädd för att att få kärringstop igen, som jag fick TRE gånger på mindre än fem minuter i höstat, vilket gjorde att jag bildade en lång kö med tutande bilar efter mig. Ni vill inte känna den känslan..Haha. Men idag gick det faktiskt bra! Har även fått igång min tv ikväll, heeelt på egen hand! Den är inte trasig, utan det är bara fel på mitt rum. Eller så spökar det? I så fall, trevligt med sällskap ;)


karin

HAHA SKÖNASTE SLUTET FREDDIE! "trevligt med sällskap" hahhaaha



PUBLICERAT: 2010-04-11, 23:28:32 | URL: http://moreaus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: