SKRIVET: 2010-08-26, kl 20:59:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

beachen 10 lever fortfarande

Från att inte ha några planer alls till att fylla ut torsdagen helt och hållet. När jag kom hem tog jag faktiskt tag i mitt liv och pluggade matte, som gick som rinnande vatten. Med tanke på att jag ska ha prov på två kapitel snart, ifrån A-kursen, som jag inte är klar med, så känns det ganska bra att ha fått något gjort. Tog en långpromenad med matilda och avslutade med mage och rygg träning hemma hos mig. Det var jobbigt, jag lovar.. Ska hoppa in i duschen, få in lite mer kunskap om statistik och geometri och sen ska ja faktiskt sova. För i morrn är det ju faktiskt fredag, vilket innebär utedag med estetprogrammet, nya converse och få spendera dagen med kanske världens bästa pojkvän :) sleep tight.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: