SKRIVET: 2010-08-20, kl 13:51:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

favorit i repris

Äntligen lite sol! Min mamma väckte mig klockan 9, vilket jag bad om ifall det skulle vara sol, som det nu var. Men inte ser jag mycket brunare ut. Ska fixa lite "fusk" förbränna tills vi åker till mallis, eftersom vädret ska bli dåligt igen. Nog om det. Nu kör vi igen, dags att fixa till kroppen lite även denna höst. Förra gången lyckades jag med att gå ner 9 kilo, nu ska jag inte köra lika hårt för ska bara gå ner 4-5 kilo. Får se om jag lyckas ;) Så har precis slängt i mig en proteindryck och ska när som cykla ut till Nea. Vet inte om jag är sjuk eller om jag fixade solfrossa så fort, men jag fryser och har på mig långa svarta byxor och en lite tjockare långärmad, i solsken, ha-ha?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: