SKRIVET: 2010-08-20, kl 19:57:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lite utfyllnad ;)

Allmänt
Tackat nej till samlag: ja
Hånglat med nån riktigt ful: haha
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nej
Gjort något riktigt dumt: ja tyvärr
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Varit nykter på nyårsafton: det har väl alla :)
Åkt ambulans: nej
Har du gjort något olagligt: ja
Fått din mamma att gråta: tyvärr
Blivit polisanmäld: nej
Slagit ner någon: nej
Skämts över dina föräldrar: haha, ja
Skämts över dig själv: ja
Sagt jag älskar dig och menat det: absolut
Bråkat med din pojkvän/f.d: ja
Tar du droger: nej
Dricker du: det händer
Vilka kläder sover du i: beror på, oftast bara trosor
Vad hatar du verkligen: torrt, blött trä
Varit kär: ja
Har du varit kär i någon du inte haft en chans på: ja
Är du ensam nu: ja, men snart kommer monkika :)
Vill du gifta dig: jag vet faktiskt inte
Vill du ha barn: ja

Senaste personen som:

Sov i din säng: förutom jag, christopher
Såg dig gråta: det minns jag inte
Fick dig att gråta: -
Skällde på dig: jag är lydig så får inte skäll ;) 

De senaste 48 timmarna har du:

Gråtit: till en låt, haha
Kramat någon: ja
Pussat någon: nej :(
Köpt någonting: nej
Sjungit: ja

Har jag:
Digitalkamera: ja
Telefon på rummet: nej
Husdjur: nej
Bra kompisar: har bara bra kompisar
Tar du receptlagda mediciner: nej

Kärlek Och Sånt:

Hur gammal var den äldsta du kysst: 24 tror jag
Och yngsta: ett år yngre
Hur många har du varit riktigt kär i: tre
Vad tycker du om kärlek: jobbigt men bra
Har du flashat/strippat någon gång: haha nej
När kramade du någon sist: idag
Saknar du någon speciell person: christopher
Kan man vara vän med sitt ex: ja, men jag föredrar det inte
Har du svårt för att bli kär: sådär
När kysste/hånglade du med någon sist: i helgen tror jag
Ångrar du det: nej :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: