SKRIVET: 2010-08-25, kl 23:17:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

nytt i garderoben

den andra t-shirten var en likadan fast en svart, och legginsen är blanka
Var tänkt att jag skulle köpa ett par nya converse (likadana som innan) idag.  Det blev inga converse för dom var redan slut på Kalle P. Sko, där dom fick in nya igår. Dom var snälla och beställde ett par till mig så dom kommer på fredag!!! :) Istället fick jag med mig en hoodtröja, ett par leggins och två t-shirtar hem. Och det bästa utav allt.. allt detta gick på 350 kr, fyndfredda ;) Eftersom att träningsverket har prova-på-vecka den här veckan, som innebär att det är gratis så uttnytjade jag och matilda situationen. Vi testade till och med aerobic, som är nytt för i år. Så sjukt kul, dock behövs det träning, haha. Äntligen kan man använda träningskortet igen. Vi bättrade också på brännan inför mallis och snart ska jag sova för i morrn väntar min långa skoldag som är 8.20-16.20, bite me.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: