SKRIVET: 2010-02-19, kl 16:52:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny investering

Mät och belåten efter att först ha ätit fläskfilé, klyftpotatis och bearneisås och sen glass. Har också lämnat mitt sista cv för sommarjobb. Även att tanken inte var att shoppa idag så kunde jag inte motstå att köpa den här snygga väskan. Bara 149 kr på lindex. Happy me! I och för sig är ett måste, just nu, ett smalt, svart nitskärp till midjan som man snurrar två varv. Har funnits på lindex förut, men är det någon som har sett det just nu i någon affär? Måste verkligen ha ett, blir galen att jag aldrig hittar något.
Förresten så fick jag ett telefonsamtal förut, och nu har jag ett helgjobb! Ganska skönt att få lite extra pengar. Mindre skönt är väl att det är klockan sex till halv tio på morgonen, då jag har träning vid klockan tio. Men det är bara varannan vecka så ska nog klara av det ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: