SKRIVET: 2010-02-27, kl 23:08:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

tagga tjejer, tagga!

bild från Dana Cup 2008
Farsan var väldigt rolig så den rekommenderar jag att ni ser ;) Lagom när filmen va slut så satte sig jag och olivia oss på bussen mot rashid. Stannade inte så jättelänge. Så istället åkte vi med Monkikka och fick träffa efterlängtade JC! Hon var brun och fräsch precis som det ska vara.

Snart ska jag nog gå och lägga mig för i morrn är det cup i sporthallen hela dagen. Samling halv åtta så ingen sovmorgon i morrn heller! Ska bli väldigt kul att spela eftersom att det är min första match sen jag börjat fotboll igen. Ungefär ett år sen jag slutade, så också ett år sen jag spelade min senaste match, som då var en grus match. Men kom gärna och kolla på oss i morrn! :) Börjar redan halv 9 och slutar runt sex.
Puss godnatt


jc

löööööve to you



PUBLICERAT: 2010-02-28, 11:56:55 | URL: http://jayice.devote.se
klaraa

svar. det tycker jag absolut att du ska göra! inom en snar framtid, haha ((:



PUBLICERAT: 2010-02-28, 21:52:13 | URL: http://klaralinneas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: