SKRIVET: 2010-02-17, kl 21:52:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

bobban

Var hos doktorn idag för min handled som jag haft ont i ett bra tag. Han visste såklart inte vad det var, så jag fick någon medicin som jag ska äta i tolv dagar nu. Får hoppas att de går över, så jag kan vara med och träna som vanligt igen! Dagen förövrigt har varit skit hela dagen. Allting suger verkligen. Finns ingenting att se fram emot heller. Inte ens sportlovet kan göra mig lite glad.. Ta mig till bättre tider.
Men för att kanske få någon lite glad så ska jag faktiskt vara lite snäll och hälsa Kisen ett grattis, som fyller år idag. Grattis din pajas!


Nea följde med mig hem efter skolan och stannade här tills kvällen. Bra tjej! Nu ska jag gräva ner mig i matteboken för sista gången på en och en halv vecka eftersom det är LOV i morrn. Lär säkert somna innan jag har öppnat den, som jag råkade göra igår. Vaknade med matteboken på kudden. Är nog bäst att inte plugga i sängen, kanske? puss natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: