SKRIVET: 2010-01-27, kl 19:48:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

tomorrow is a new day


I söndags kom min gullis monika till mig. Man blir alltid på så gymt bra humör när man är med henne, så jävla bra tjej.
Vi har åkt längdskidor på idrotten både igår och idag. Svinkul. Har tyvärr inga bilder eller video eftersom mitt batteri var totalslut i mobilen. Ni hade nog fått er ett gott skratt annars om ni hade fått se mig och JC, haha! Men vi blev faktiskt bättre mot slutet, så framsteg gjorde vi ju. Och jag vann 3/3 tävlingar, känn dig ägd girlen!

Tror jag börjar bli sjuk faktiskt. Igår sov jag två timmar innan träningen och idag har jag kännt mig som en halvdöd apa, typ. Tur att jag har en sån jävla bra bästa vän i det här läget, sängen. Blir ju inte på bättre humör av det här vädret heller. FÖRSVINN JÄVLA SNÖ!! åh


karin

haha jag var tamigfan bäst när vi åkte, oj skrev jag bäst? menade sist =)



PUBLICERAT: 2010-01-28, 21:58:33 | URL: http://moreaus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: