SKRIVET: 2010-01-03, kl 23:19:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

jvm

Igår begav jag mig ut i kylan och cyklade till Jocke. Han behövde nämligen hjälp med att färga håret och har lovat honom sen långt tillbaka så det var på tiden att de blev gjort. Fick ingen bild på honom, men ni ska veta att han var jävligt söt i den där slingmössan, hahaha! Åkte till Julia innan han hade sköljt ur färgen, men enligt honom blev det väldigt blondt. Hoppas få se en bild snart så jag kan bedömma om jag gjorde ett bra jobb eller inte ;)
Idag har jag inte gjort så mycket. Tog en fika med säm och papi, solade och kollat på Ondskan. Ruggit bra film, och han är jävligt snygg. Såg förresten Danny, jag visste inte att han var med i den filmen :)


så jättebrun kan jag inte påstå att jag blev. men är nog bäst att passa på så länge dom inte sätter 18 års gräns.


Som jag sa, så somnade jag ju såklart när jag och pappa kollade Sverige-Ryssland. Redan efter första perioden. Så har svårt att tro att jag kommer kunna hålla mig vaken idag, då matchen är ännu senare. Men, det är värt ett försök haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: