SKRIVET: 2010-01-07, kl 16:20:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

shoes before hoes


Igår träffade jag neis. Efter att vi spenderat lite tid hos mig, så blev vi utskjutsade till henne. Där tog vi en kvällspromenad i snöstormen (som va ganska mysigt faktiskt!) och kollade in en massa hus som jag inte visste fanns. Även att dom inte var jättenya så skulle det ju inte vara helt fel att bo i ett utav dom.. Innan vi (nea) somnade så såg vi lite OC. Har snart sett klart säsong tre. Väntar bara på att det ska hända. Men säger inte vad, för då är jag grymt taskig mot er som inte har sett och vet om vad som kommer hända. Vi ställde klockan tidigt för att åka pulka. Första backen blev vägen vid nea men där stanna vi inte länge för man kom ingen vart. Så vi satsade på backen bakom nea hus istället och det väl lite bättre, men guuuuud så mycket snö. Som ni ser så försvann pulkan i all snö, haha!












Äntligen!
Eftersom jag hörde att skorna jag har velat ha en hel evighet var på REA, så tvingade jag pappa att han skulel hänga emd och köpa dom. Bästa köpet för i år ;) Får väl se om det kommer något passande tillfälle snart, då jag kan använda dom. Dom hör verkligen hemma hos mig MMMMm.
Idag ska jag försöka plugga lite matte så jag kan göra provet snart och också komma ifatt resten av klassen också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: