SKRIVET: 2010-07-10, kl 01:18:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

bättre sent än aldrig ju

Min andra vecka på sommar jobbet är avklarad och jag lever livet i viken resten utav dagarna. 
Johanna har kommit tillbaka till viken och igår hann vi och monika med att fiska upp min cykel ur vattnet och bada vid fontänen. På kvällen åkte vi vattenskoter som kan ha varit något utav de roligaste jag gjort! Alla tre somnade hos Johanna och i morse väckte Lena oss med jordgubbar och mjölk.
Förut kom olivia och lockner till mig för att skypea med matilda som kändes välbehövligt :) inte långt kvar tills hon kommer hem. Efter ett häng i hamnen så ligger jag nu i olivias säng med ostiga bollar och förhoppningsvis ska ja träffa C snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: