SKRIVET: 2010-07-30, kl 12:27:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

finally home!

Det har varit en rolig vecka med mycket bra tjejer! I tisdags drog fotbollen igång igen, utan tränare, så blev en mjukstart. Som var tur det. Kul att får känna på lite boll igen men det kändes att man hade haft uppehåll, haha.
Eftersom att ja ska till Göteborg nästa vecka så hade jag tänkt att spara mina pengar. Så blev det ju inte. Jag vet inte vad spara är, tror jag. Har lyckats att inhandla en klänning 269 kr, skjorta 99 kr och en t-shirt 149 kr. Hoppas att dom inte drar för mycket skatt på min lön så jag har råd att låna pengar av pappa, hm..
Nu är det i alla fall slut på väntandet för inatt kom C hem. Två veckors saknande är äntligen över! Ska spenderar helgen hos honom som jag ser fram emot :) Nu är det bara Matilda som ska komma hem, men känns att det kommer gå fort för dagarna är planerade ända tills det är dags ;)
bilder ifrån onsdags



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: