SKRIVET: 2010-05-06, kl 22:36:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

best girl eveeeeer

När allt är så himla bra, ska det alltid komma något dåligt.. Vaaaaarför? Vissa personer är verkligen idioter. Blir så jävla arg, man behandlar inte någon så! Hoppas du inte är dum nog att få ner henne till botten igen..


Förövrigt är jag arg på mig själv, för jag längtar tillbaka till frisör linjen mer och mer. Hur det än blir med mitt gymnasieval så kommer jag inte söka om till frisör ialf. Känns tråkigt att jag sumpade chansen, men ibland gör man fel val. Fredag i morrn, men jag ser inte fram emot helgen för nu är det min tur att jobba igen efter att va varit ledig tre veckor, usch. Ljuset i tunneln nu är att Panni kommer till viken vilken dag som helst, åååååh vad vi gillar det! :)
bild från i somras!


felicia 08an:)

krama henne från mig varjee dag:)



PUBLICERAT: 2010-05-08, 17:04:08 | URL: http://weeren.blogg.se/
fredda

svar: absoluuut! :)



PUBLICERAT: 2010-05-09, 15:38:00 | URL: http://fredrikahallberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: