SKRIVET: 2010-05-03, kl 18:01:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

så var det maj


Ny månad och valborgsmässoafton blev faktiskt bra i år, om man jämnför med förra året! Sen var det nog sista gången jag var full, ja tack. Vi kom i säng vid fyra och gick inte upp förrän halv fem, mysigt :)
Trots min bakfylla, så gick jag på bio på lördagkvällen. Iron man 2, den var faktiskt ganska bra för att vara en sån typ av film. Gillar inte sånna filmer egentligen, men den får en tummen upp!
Söndagen bestog av en ledare kurs inför sommar fotbolls skolan och att kolla på my ladies. Tycker att dom spelade väldigt bra, trots att det blev förlust. Fick besök av Matilda på kvällen som också stannade över natten.
Har bara legat i sängen sen jag kom hem från skolan och funderat på hur mycket jag har att göra i skolan. Känner att det är bäst att ligga i, sista dagarna nu, men jag har verkligen ingen ork. Vill ha lov nuuuuu.
Måste skynda mig iväg nu, för ska möta matilda om en kvart. See you! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: