SKRIVET: 2010-11-17, kl 11:38:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag vet inte vilket som är värst?

Ingen halsfluss, men ingen skola idag. Håller på att skriva ett arbete om fetma, och tänk vad världen kan förändras. Förr skulle man vara fet, man visade att man "var någon" genom att äta ständigt. Idag är det precis tvärtom, är man fet anses man oftast som opopulär och har lätt för att bli mobbad. Så vissa utav oss (oftast tjejer) svälter oss själva för att se ut som den där modellen som har den perfekta kroppen i tidningen (som inte alls är redigerad), och så går de längre än vad man tänkt. Typiskt sätt att meddela att vi ska vara pinnsmala? Ganska intressant faktiskt :)


sammi

snuffsi! spökar halsflussen igen....? men shit, jag kan nog säga att jag hellre skulle vara rund o go än så där äcklig o smal!!!! miss youuuuuu


fredda

svar sammmi: tuffsi! jag trodde att det var det, för kunde inte svälja varken i måndags kväll eller igår kväll :s men har blivit bättre nu, så var nog bara en dum halsont! jo jag fundera med på det. det är obehagligt att titta på den smala, men inga problem att titta på den så kallade runda personen! saknar dig med, snart ses vi!! :D puss och kram



PUBLICERAT: 2010-11-17, 23:16:16 | URL: http://fredrikahallberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: