SKRIVET: 2010-09-05, kl 21:48:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

back to school

Har fått spendera hela helgen med min pojke och dessutom hunnit med tjej mys hemma hos mallan med tacos och sms roulett. Lyckades spilla tacofett på min nya skjorta efter första tuggen, bra fredda, bra.. Tiden går sjukt fort, nyss jublade jag för att det var fredag..Har tränat och solat idag och nu sitter jag och försöker få ihop ett engelska arbete om varför esteter är så speciella, som inte är världens lättaste, som ska vara inlämnat på tisdag. Lycka till med det, tack! Ska försöka att komma i säng snart, för känner mig sjuk så måste orka dagen i morrn. Och dessutom står hårfärgning på schemat i morrn, så bra så bra :) har inga bilder att bjuda på så det här är vad ni får idag, godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: