SKRIVET: 2011-12-02, kl 15:41:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

varför ska allt kosta pengar?


När jag köpte min iphone så medföljde det ett halvårs spotify premium, gratis. Det gick ut förra veckan och har klarat mig ganska bra på mobilen, då jag istället lyssnar på NRJ. Men på datorn vill jag kunna lyssna på spotify.

MEN inte visste jag att man aldrig mer skulle kunna lyssna på en låt på spotify om man lyssnat på fem gånger. Jag trodde verkligen att den kom tillbaka och var tillänglig igen, nästa månad. Grymt stor besvikelse..!!

Och eftersom jag är en fattig student så vill jag inte lägga pengar på spotify varje månad, så snälla tomten, kan jag få spotify premium för ett år i julklapp? Jag har varit snäll i år!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: