SKRIVET: 2011-01-05, kl 00:48:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010-2011

oooooj vad länge sen jag befann mig här! jag lever och jag har haft ett skönt jullov (som dock inte är slut ännu). Min syster har kommit hem en sväng över jul och även tagit med sig Ben, her boyfriend. Har varit en lärorik vecka eftersom han inte kan svenska. Men känner ändå inte att jag har lärt mig så mycket engelska...  Ska väl dessutom säga god jul eftersom jag inte har hunnit sagt det. Och kan även passa på att hälsa gott nytt år på er! Bättre sent än aldrig ;)
Dagen har tillbringats med Johanna som är hemma i Västervik på en kort visit. Dom har köpt sånt där spel när man själv är kontrollen som vi spelade. Det är sjukt kul, men verkligen träning! Får se om jag känner av någon träningsvärk i morgon ;) haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: