SKRIVET: 2012-01-05, kl 16:42:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

neu lash

Fick neu Lash i julklapp som alltså ska både förlänga fransarna och ge utfyllnad. Har hållt på med det en vecka nu och jag upplever mina fransar mörkare, så dom börjar nog bli lite fylligare!

Gör så här: Pensla på längst in på fransraden, en gång. Det behövs inte mycket alls. Man ska vara helt torr på fransarna. Jag tar på det varje kväll efter att jag har tagt bort mitt smink, då blir det en rutin och man glömmer det inte :). Nackdelen med neu Lash är att den är lite dyr. Men ger den ett bra resultat så kommer den verkligen vara värt det!


Här är bilder på mina fransar innan jag börjat med neu Lash. Ska bli spännande att se hur dom ser ut om en månad. Det är då man ska börja märka resultat :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: